Wednesday, July 15, 2009

kawan saya marah ke?

assalamualaikum....
nana baru je balik dari kelas..
lepas balik tadi solat maghrib dulu,sebab dah lewat sangat..
lepas solat,nana online..
nana tengok nawa wat busy..
tapi nana still buzz dia gak..
sebab kami memang selalu begitu pun...
status tu just sebab nak wat some people tak ganggu kami..
tapi nawa tak reply nana pon...
huuu pelik sangat..
nawa tak pernah pun tak reply nana...
dia sentiasa reply....
kenape yea...
nawa marah nana ke ek??
sebab nana degil dan tak dengar cakap dia..
yelah,agaknye nawa penat dengar semua cerite2 nana dekat dia..
dia bagi nasihat,tapi still nana camtu gak...
nana tau nawa sayang,tak mau nana rasa sakit lagi..
tapi nana betul betul belum ready nak hilang 'dia'..
sebab tu nana tak boleh buat macam yang nawa cakap...
nawa marah nana ke??
nawa dah penat dengan nana ke??
nawa..mintak maaf la sebab aku camni..
aku tau kau penat ngan cerita aku..
sorry la wa...takda niat nak wat ko marah..
huuuu SORRY......
jangan lah marah kat aku....

No comments:

Post a Comment