Sunday, September 12, 2010

:: geram ::

cinta~~

cinta yang selalu dekat dikaitkan dengan warna merah kerana bara kehangatannya~have you ever fall in love?have you ever taste it??i guess most had felt it~

me?

of course i had~i'm just a normal human being~can't hide from it~i was in love~it bit my heart~but i was unlucky~because the bite was done in passionless~me is the one who was so bodoh to the fullest~

okay~when u love someone~what would u do?are u going to accept him the way he is?

lelaki~

sometime (*this might be a rare case~but it HAPPENS!!) these fellas will come to u~they pleased your heart~orang melayu kata~bagai bertanam tebu dipinggir bibir~itulah mulut lelaki2 ni~(konon bajet manis padehal busok bau rokok je)~these fellas will be soooo friendly~sooooo nice~like they are actually sooooo sincere towards u~then~after awhile~when they felt like bosan or the girl is no more cool~they will simply go away and live their life with another so-called 'cool' girl~

mereka ini pergi begitu saje~kemudian bergumbira~dan perempuan tadi?yang dah tercair kerana mulut konon2 manis lelaki ini tadi~tersiksa~girls usually will suffer~and the lelaki will feel like nothing had happened~WTF!!

girls always have to take extra caution when it comes to LOVE~yes!!most of us did that~but sometimes these fellas which we called as lelaki ruined the CAUTION GATE that we built~they made us do things that we never did before~

jom kite online~oh okay,i dun mind to stay up malam2 ni~i bukan watpe pon ni~
u buatla facebook,nape pule tak layan facebook,rugi tau takde fb,buatla~mmm okay,i buat,tp u ajarla,i tak pandai la facebook2 ni~
tgok wayang nanti kite duduk couple seat nak?selesa sket~couple seat?(alamak~tak penah la plak aku tgok wayang duk couple seat~tapi takpelah~dia suke aku la kot tu yg nak duk kapel seat tu)oh okay2~nnt kite look for couple seat~

adoi~from the most careful person changed to semua boleh person!

dan aku sedang caci diri aku sendiri

ada cinta yang penah bagi aku sengsara~dan aku mula terjumpa hati yang tak pandang tentang COOL~

thank GOD~cinta sangat indah bila dijaga kesuciannya~(kanda~mari jaga kesucian cinta)

aku penah bodoh ketika mengejar cinta~dan aku perbodohkan diri demi cinta (kononnye la) but i was never realized that GOD knows better~

sudah lah jika kau penah beria ia cinta kan lelaki~tapi rupanya dia tak terdetik sikit pun nama kau dalam hati~sudah lah kau berendam duka dan airmata~sakit lagi bila kau tahu dia sedang gembira~

kau ada hidup kau~lebih cerah dan ceria dari dia

aku yakin lebih segalanya dari dia

mengapa harus jadi duka dengan dia yang tak nampak kau seperti permata?
aku juga pernah kecewa~bertahun cuba setia pertahan cinta~

tapi itu bukan cinta~itu sekadar rasa yang timbul dalam hati kerana kau wanita biasa

kerana Tuhan mahu ajar kau cara menilai biar kau kenal lagi lelaki

jadi berhenti menangis dan teruskan langkah kaki
aku mahu lihat kau girang berlari
biar tak lagi kau merana sedih begini


yes~memang geram pada ketika ini~tapi biarlah~semua tu dah jadi kenangan~dan untuk kau wahai sahabat~percayalah~semalam itu akan jadi kenangan kau juga~kau akan lebih berani kerana semua ini~trust me~

kenangan aku~memori aku~that was yesterday~thank you for the bitterness that i felt~it wiped away your face from my heart~and u noe what,actually u should have been deleted a long time ago~i'm glad u were already in my recycle bin~

tapi sorry!mungkin aku masih ada dendam dengan mulut busuk kau!

buat kanda~jangan ragu cinta dinda!!
(percayalah ayat itu sangat gatal dan tak sepatutnye ditulis)

*still tableh gatal2~duit tade lagi mau tawen~ngeeeeeee





No comments:

Post a Comment