Thursday, June 9, 2011

SEGALANYA UNTUKMU

Di sini,
kau melihat aku
melihat aku yang menjadi diriku


senyumku
adalah untukmu
tawaku
juga untukmu
tangisku
jadi milikmu
rajukku
hanya padamu


duhai kau yang ku panggil kasih
pernah kau katakan padaku
nyanyianku berlagu merdu
kau senyum memuji laguku
dan pernah kau ketawakan aku
bila ada sumbang nyanyianku
tak sehabat Siti Nurhaliza kataku


senyum sendiri aku
bila kau yang memuji
kau juga yang mengkeji


dan sayang,
merdu laguku
adalah untukmu
sumbang nyanyianku
juga buatmu


indah rasa hati bila kau selalu berkongsi
ilmu-ilmu yang selama ini kau cari


yang ada padaku ini
yang buruk atau baikku
semua adalah untukmu


biar dipuji atau dicaci
inilah aku yang rindu 
untuk menyaji cinta padamu
rasa yang aku bawa di hari-hariku
segalanya untukmu


berjanjilah hai si jantung hati
temaniku dalam susah dan senangku
tawa dan tangisku
senyum dan rajukku
temanilah aku


kerana segalanya ini
adalah untukmu
hanya untukmu.

No comments:

Post a Comment