Thursday, April 15, 2010

:: geram ::


huuu nana geram~geram~gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!~hah amek sekali~geram sangat tu kan~esh tgh hari yang panas ni~hati pon jadi panas~bukan panas sbb ape~tapi sbb gerammmm sangat ngan sorang makhluk ni~haaaa amek!!

hei you!!poyo nye la kan~i dun even mind about u okeh~so please don't disturb me~saje nak catch my attention~then when i show it,kau nak poyo2 lak kan~adoiii marah ni~gerammm~eshhh kau memang sudah bikin hati aku ni jadi merah la~marah~hesh~

haha amek sekali~memang nana marah pon~kat sape??ade lah orang tu~bukan ape~dia poyo sangat la~nana yang lemas dan rimas~huuuu hehe okeh la~mau tonton TV ilangkan kepanasan hati~heheheh lagi pon orang camtu tak guna pon nak pikir2 sangat~heheh

untuk kau: hoi~kau ingat aku heran sangat ke kat kau hah???tak heran okeh~aku ade ramai lagi orang yang nak di heran kan~contohnye sprti yatie ke~sape2 la~tapi bukan kau~eh suka hati la nak tulis kasar2 kat kau~pandai kau berlakon eh~time tade kawan ko carik aku~kuang asam~eh tak heran la~aku ramai kawan lagi~buweekkkkk~


uit nana sgt jahat di post ini kan~hehehe sekali sekala~hesh geram tapi boleh gelak2 plak kan~heheh sbb malas nak geram lebih2~well~nk tgok tv~buh bye~

*jika anda tak suke post ini,sile click 'x' di penjuru kanan PC anda okeh~and do not judge me easily based on my harsh words here~this is because i geram~kadang2 kene jugak cakap kasar2~heheh supaya org tu tak macam bagus ngan kite~yeah~

No comments:

Post a Comment