Wednesday, December 2, 2009

RINDU LAGI


rindu ini menyeru kamu
rindu ini makin kuat di kalbu
membelit hatiku yang resah pilu...


tak mampu aku lihat kamu
tak mampu aku dengar kamu
kerana hati ini jadi sakit
sakit merindu kamu
dan berbicara tentang rindu...


aduhai hati...
sudahkanlah rindumu itu
tak sanggup aku menangung lagi
pada rindu yang tak dimengerti...


tapi hati ini terus merindu
merindu kamu untuk ke sekian kali
sungguh aku belum jemu
walau kau tak merindu kembali


dalam aku menyeru rindu
yang ku titip halus buatmu
akhirnya aku berteleku
di atas sejadah cintaku
menyerahkan segala bait rinduku
padaNYA yang SATU...


*Tuhan...andai benar hati ini merindu,biarlah rindu ini dalam rahmatMU..kuatkan aku,bimbing hatiku,jangan biarkan aku buta merindu...bimbing aku Tuhanku..dan andainya rindu ku padanya ini satu dosa,ampunkan aku..KAU lupuskanlah rindu ku itu..jangan biarkan aku sesat dan leka dalam rindu kelabu...

No comments:

Post a Comment