Wednesday, February 10, 2010

::nak post jugak::

salam

okes2 nana tak kire okeh~nana nak post jugak~sebab nye mcm dah lame tak blogging~and I really miss it~(blogging lorh)~okeh~ptg ini ade exam 20th century~sebabkan semalam langsung tak tido dr pagi sampai pagi esoknye~jadi malam tadi on 12am nana dah pengsan atas katil tempat ku beradu itu~adesss kesimpulan??eishh nana lum study lagi la tayunk~cane2??dah kelam kabut~hehe (tp sempat blogging eh)


okeh~tp nana dah cek email sume dah~bace la gak ape yg patut~tapi still kene bace pasal t.s elliot~susah la yg si t.s ni~adesss


okeh tayunk~mase utk nana sambung study~(nana tak breakfast lagi la-huuu-urm a cup of coffee will be great~) okeh hari ini nak lalui semuanye dgn senyum sahaje yea~lantaklah perempuan itu~buat ape pikir pasal dia~dia taknak kawan sudahlah~dia taknak tegur sudahlah~tak rugi pon takde kawan macam itu~buat anda si perempuan~saya dah penat nak berlembut dgn anda~dah penat nak keep on tanye2 anda~anda taknak cakap ngn saya~anda punye pasal okeh~saye dah saaaangat penat ngan anda~orang lain tak penah la plak wat masam2 muke kat saya~anda je yg wat perangai camtu~kurang matang agaknye anda ni~anda pon anak orang kaya kan~so hidup lah anda dengan harta mak bapak anda tu tanpa pikir kan pasal org lain okeh~as if dalam dunia ni ada anda dan family anda sahaje kan~okaylah~malas mau pikir pasal anda~saya dah tamo lembut2 ngan anda okeh~mulai hari ni~saya akan layan anda mcm saye layan org lain2 saje~no more la saye nak layan macam before2 ni~hello~anda tengking saye kan~saye penah tengking anda??tak penah kan~cakap lembut2 sambil nangis2 plak tu nak kasi anda reda~tapi anda??keep on menengking saya~hello si perempuan~kalu anda tak hargai saye as kawan anda~fine~kamu boleh hidup dgn dunia kamu sendiri~saya ade yatie,nawa,mila dan ramai lagi okeh~girlfriends saye pon ramai~tak kesah hilang kawan kuat tengking orang mcm kamu ni~huuu (hati kecewa yang diperlakukan sebegini oleh kawan sendiri)

No comments:

Post a Comment