Tuesday, January 12, 2010

KECEWA


lemah tak berdaya aku
melihat cinta itu pergi
tinggalkan aku yang penuh kurang
aku tahu aku lemah
aku tahu aku tak indah
aku tahu aku tak comel
aku tahu aku buruk
aku tahu aku tak sempurna
tapi perasaan aku paling indah
hanya untuk kau
dan kau buta tak pernah nampak


lama aku biar hati aku sepi
tapi aku jatuh suka pada engkau
dan itu adalah di luar pintaku
tapi kau sedikit pun tak toleh arah aku
aku bermimpi sendiri
untuk sekali lagi
aku bermimpi sendiri


pernah dulu aku sayang seorang lelaki
langsung hati aku dia tak hargai
dan sekali lagi aku terjatuh sayang
rupanya kau juga tak memandang

dan aku tak berhak untuk itu
penat sudah aku pendam sendiri
moga kau bahagia dengan si puteri
aku melihat dalam sepi

tapi aku tak mampu bohong
benar aku kecewa.


No comments:

Post a Comment